• Day 14

Week 2 - MedeIIin

November 23, 2021 in Colombia ⋅ 🌧 20 °C

שבוע שני במדג'ין. מתחילים להתמקם ולהתאפס... ההתאקלמות עדיין לא חלקה ופשוטה לנו אבל אנחנו לגמרי מכילים ומחבקים את התהליך שאנחנו עוברים וזוכרים שזה חלק מהמסע וחלק מהצמיחה והגדילה שלנו...
    היה שבוע מאוד גשום, שאילץ אותנו לוותר על חלק מהתוכניות אבל בכל זאת הספקנו לא מעט - הלכנו לא. שישי בבית חב"ד, אמנם היינו קצת בשוק מכמות וסגנון האנשים אבל בכל זאת הכרנו כמה חבר'ה טובים ומקסימים שאתמול גם הלכנו איתם לערב באולינג וקוקטיילים במקום סופר פנסי (לא הכניסו את הגברים עם מכנסיים קצרים/גופיות ואורי נאלץ לשים טרנינג מסריח שאחד העובדים מצא באיזו מגירה), נסענו לאיזו גבעה עם תצפית נחמדה על העיר, הלכנו לקומונה 13 - האטרקציה הכי תיירותית בעיר - פאבלה שנחשבה להכי מסוכנת עד לא מזמן והיום הפכה ליעד תיירותי מגניב עם מלא מופעי רחוב, גרפיטי, דוכנים וכו'. השבוע גם אורי ואני התחלנו לתת גז על אחד המיזמים שאנחנו מתכננים עליהם כבר לא מעט זמן - קורס דיגיטלי לבניית אתרים. מתרגשים ומצפים :) וזהו - היום עוברים לדירה החדשה - בתקווה שתביא איתה אנרגיות טובות וחדשות!