Colombia 2021

• 0videos
  • 14.0kkilometers
  • 12.1kkilometers
  • Day 1

Week 1 - The trip from TLV to MedeIIin

November 10, 2021 in Colombia ⋅ ☁️ 22 °C

וואו. אז יצאנו לנוודות... 🤭
    הפרידה מהמשפחה הייתה לא פשוטה והמסע לפה התחיל בצורה מאתגרת וקשוחה. השפעת החליטה לבוא לבקר בדיוק בטיימינג הכי לא טוב, הדירה שהזמנו לחודש הייתה מאוד לא מותאמת לצרכים שלנו וגם הכספומט עשה לנו בעיות והמזומן לא יצא. הכל אמנם התחיל שחור, אבל לאט לאט הבראנו והכל התחיל להסתדר. מה זה להסתדר? וואו! מדג'ין יפהפייה, מלאה בצמחייה ומוקפת בהרים מרשימים. איך שהגענו - התאהבנו! מסעדות, בתי קפה ומתחמי עבודה מתוקים, צמחייה וטבע בכל פינה בעיר, אנשים חמים ונחמדים, אווירה שמחה ברחובות ואורי אפילו הספיק כבר ללכת לפסטיבל אלקטרוני עם טרייבר! גם הצלחנו להחליף לדירה שווה יותר... הכל מרגיש בול. ממש שמחים ומתרגשים לקראת מדג'ין המפתיעה :)Read more

• Day 14

Week 2 - MedeIIin

November 23, 2021 in Colombia ⋅ 🌧 20 °C

שבוע שני במדג'ין. מתחילים להתמקם ולהתאפס... ההתאקלמות עדיין לא חלקה ופשוטה לנו אבל אנחנו לגמרי מכילים ומחבקים את התהליך שאנחנו עוברים וזוכרים שזה חלק מהמסע וחלק מהצמיחה והגדילה שלנו...
    היה שבוע מאוד גשום, שאילץ אותנו לוותר על חלק מהתוכניות אבל בכל זאת הספקנו לא מעט - הלכנו לא. שישי בבית חב"ד, אמנם היינו קצת בשוק מכמות וסגנון האנשים אבל בכל זאת הכרנו כמה חבר'ה טובים ומקסימים שאתמול גם הלכנו איתם לערב באולינג וקוקטיילים במקום סופר פנסי (לא הכניסו את הגברים עם מכנסיים קצרים/גופיות ואורי נאלץ לשים טרנינג מסריח שאחד העובדים מצא באיזו מגירה), נסענו לאיזו גבעה עם תצפית נחמדה על העיר, הלכנו לקומונה 13 - האטרקציה הכי תיירותית בעיר - פאבלה שנחשבה להכי מסוכנת עד לא מזמן והיום הפכה ליעד תיירותי מגניב עם מלא מופעי רחוב, גרפיטי, דוכנים וכו'. השבוע גם אורי ואני התחלנו לתת גז על אחד המיזמים שאנחנו מתכננים עליהם כבר לא מעט זמן - קורס דיגיטלי לבניית אתרים. מתרגשים ומצפים :) וזהו - היום עוברים לדירה החדשה - בתקווה שתביא איתה אנרגיות טובות וחדשות!

• Day 30

Week 3+4 - Guatape

December 9, 2021 in Colombia ⋅ ⛅ 21 °C

היינו שבועיים בעיירה מקסימה שנקראת Guatape. היא העיירה המרכזית באזור משוגע שיש בו המון אגמים ואיים מיוערים. הגענו אליה ממש חולים ולכן כל השבוע ומשהו הראשונים היינו עסוקים נטו בלהחלים ולהתאושש. ב-2 לילות הראשונים היינו בהוסטל מסריח אבל אז עברנו לדירה מדהימה ביופיה, שהייתה בול מה שהיינו צריכים! אחרי שהתאוששנו קצת, התחלנו גם לטייל ולחקור את המקום - העיירה הצבעונית פשוט מהממת וציורית, האנשים מקסימים וחמים, הלכנו לטפס את ההר המפורסם שממנו יש תצפית חלומית על כל האיזור, עשינו שייט תיירותי בסירה גדולה עם חבורה מדהימה של תיירים מקומיים, הוזמנו ע"י דניאל בעל הדירה שלנו לערב יין ונשנושים איתו ועם חבר שלו והיה ממש מגניב ואפילו שכרנו קייאק וחקרנו את כל המפרצונים הקטנים. גואטפה הייתה המקום הראשון שהרגשנו בו בבית והמקום הראשון שבו באמת התאהבנו בקולומביה ובקולומביאנים!Read more

• Day 37

Week 5 - MedeIIin

December 16, 2021 in Colombia ⋅ ⛅ 24 °C

חזרנו למדג'ין לשבוע. בעיקר עבדנו, עשינו סידורים, התאפסנו על עצמנו והכי חשוב - קיבלנו החלטות להמשך. ההחלטה העיקרית היא שאנחנו מתמקדים עכשיו נטו בטיול והפוקוס על פיתוח העסקים - יבוא בהמשך!
    יאללה ליעד הבא - סלנטו :)

• Day 44

Week 6 - Salento

December 23, 2021 in Colombia ⋅ 🌧 18 °C

הגענו לסלנטו, אחרי נסיעה ארוכה של 9 שעות באוטובוס. סלנטו היא עיירה קטנה ומהממת באזור עמק הקפה של קולומביה ואנחנו נהיה פה סה"כ שבועיים וחצי. הספקנו לעשות לא מעט בשבוע הזה, מעבר לעבודה ושוטטות בעיירה - טיול למפל Santa-Rita, תצפית על סלנטו ונסיעה למעיינות החמים של Santa-Rosa. זה זמן של כריסמס ותיכף גם New year אז סלנטו מלאה בתיירים, בעיקר תיירים קולומביאנים, מה שבהחלט משרה אווירה נחמדה וצבעונית :)Read more

• Day 54

Week 7+8 - Salento

January 2, 2022 in Colombia ⋅ 🌧 19 °C

עוד שבועיים בסלנטו המקסימה :)
    חגגנו את הNew year עם חבר'ה מקומיים וגרמנים שהכרנו בהוסטל - התחלנו בערב סלסה ומשחקים בהוסטל ומשם למסיבה המרכזית בכיכר העיירה שכללה זיקוקים וריקודים מסורתיים! בנוסף, טיילנו בCocora Valley - ההיי לייט המרכזי באיזור! הכרנו בחורה אמריקאית מתוקה וטיילנו שם יחד כל היום... היה מהמם!Read more

• Day 83

Weeks 9-12

January 31, 2022 in Colombia ⋅ ⛅ 18 °C

4 שבועות נוספים בבוגוטה.
    מצד אחד, לא עשינו הרבה. חוץ מכמה ימים ששכרנו רכב וטיילנו קצת באזור, בעיקר פשוט חיינו פה ויצרנו שגרה. וגם, איך לא? היינו חולים. את כל הזמן שלנו פה העברנו במלון יפה ומפנק בחלק הבטיחותי והטוב של העיר. צוות המלון כבר לא הבין מי זה הזוג המוזר שבא לשרוץ פה חודש!

מצד שני, כמות התהפוכות, התובנות וההחלטות שהתרחשו בזמן שלנו פה, היא לא נורמלית! כמו חיים שלמים... אז מה היה לנו? טיסה לגואטמלה שבהתחלה החלטנו לא לעלות עליה ואז הבנו שבעצם זה לא באמת להחלטתנו כי גואטמלה מכניסה מחוסנים בלבד וכמובן שעל החזר כספי בכלל לא היה על מה לדבר. החלטנו לחזור לארץ מתוך הבנה שזה לא הטיימינג ולא הצורה הנכונה עבורנו למסע הזה. שאולי זה יהיה נכון בעתיד, כשהעולם יהיה שפוי ומאפשר וכשאנחנו נהיה במקום יציב יותר בריאותית, כלכלית ותעסוקתית. יצאנו חיוביים בבדיקת קורונה לפני הטיסה ונאלצנו להיכנס לבידוד של שבוע ולדחות את הטיסה לארץ. ובעיקר הרבה מאוד מחשבות על החיים החדשים שאנחנו רוצים לבנות לנו, על איך הפעם עושים את זה מדויק לנו והאם זה בכלל בשליטתנו בתקופה המטורללת הזו...

להתראות, עד הטיול הבא....