• Day 28

Den 18 capli nas policajti

January 5, 2017 in Malaysia ⋅ ⛅ 28 °C

Dnes sme obehli na motorkach cely ostrov, spravili sme snad 150km. Pocas toho sme sa zastavili na krasnej Wild beach - naturalnej plazi s velkymi oblymi kamenmi a po nej sme vyskusali este dalsie plaze. Jedna bola s ultrajemnym piesockom.
    Cestou sme tiez odbocili k vodopadom Temurun. Vyska vodopadu bola uchvatna, fakt uzasne divadlo pokial by bola voda. A voda nebola. Vodopadik sice velmi vysoky, ale zjavne prsalo malo, takze tiekli len take cicerky. Vo vodopade sa dalo kupat, ale pod cicerkom nas to nebavilo. Ak by bola voda, tak pod vodopadom boli pekne skalnate kaskady, urcite by sa tam oplatilo ist a vidiet to, mozno raz... V obdobi dazdov ;)
    Snazili sme sa dostat aj do superluxusnej casti ostrova s vlastnou krasnou plazou, ale bohuzial to nevyslo. SBSkar odhalil nase umysly a nepustil nas na plaz, kedze sme zjavne neboli ubytovani v prislusnom neviemkolko hviezdickovom rezorte.
    Pri tankovani na pumpe na uplne opacnej strane ostrovu zahadne stretavame nemca zo vcerajsej vecere. Oooo aka nahoda.
    Potom este mala zastavka v hlavnom meste pri orlovi.

Navrat uz prebiehal pomaly za tmy a zvyknuti na to, ze pre motorky neplatia ziadne pravidla sme drzo odbocili do zakazu vjazdu (to nebola len znacka, ale este aj prehradena cesta, aby sa tam nijako nedalo prejst, ale my sme samozrejme i tak presli). Bola to vsak hlavna cesta k nasmu hotelu, takze sme ani nemali pojem ako inak sa k hotelu dostat. Vsetko samozrejme sposobili ti bagristi, ktori tu kazdy den robia cestu. Kvoli nim sa uplne uzavrel jeden smer.
    Tu vsak, co sa tyka porusovania pravidiel zjavne nie sme v Thajsku.
    Capli nas policajti! Hned za odbockou ;) Pekne kontrola dokladov, stiahlo nam zadky. Nastastie ked policajt uvidel, ze sme zo slovenska, asi mu bolo jasne, ze pre nas je standard jazdit v protismere ;) No az take jednoduche to nebolo, ale skoncilo to ako sa u nas hovori pohovorom.
    Dostat sa vsak k nasmu hotelu inymi cestickami to bol uz pomaly problem aj pre nasho Tomconavigatora vybaveneho vsetkymi mapkami. Nakoniec po kilometroch v ulickach, kde sa snad ani auto nezmesti sme sa dostali az k hotelu.