衛星
  • 日4

Thajka v Ňaňovom rozkroku

2019年1月29日, タイ ⋅ ⛅ 26 °C

Ňaňo ako správny hrdina odmietne nemocnicu (išlo skôr o tú srandu, mysleli sme si, že zranenie nie je snáď až tak vážne).
    S motorkami sa teda presunieme o dosť ďalej na nočný trh. Zastavujeme sa v lekárni, kde mladá lekárnička nie len, že poradí, čo kúpiť pre nášho lazara, ale sama sa pustí do liečenia. Rozloží sa na zemi malej lekárne a s obdivuhodnou jemnosťou začne ranu čistiť rôznymi prostriedkami. Po naozaj precíznej práci, z ktorej cítiť lásku a oddanosť k tomu, čo práve robí, nalepí Ňaňovi špeciálny gázo-leukoplast a to robí s neskutočne starostlivým prístupom. Nepopísateľné a zároveň neporovnateľné s tým, ako by mu to spravil ktokoľvek doma...

Prejdeme nočný trh kde ochutnáme rôzne špilkoprodukty a dáme si úžasnú mangopalacinku s vanilkou (viď. foto).

Doma Ňaňo stále krváca, ďalšia návšteva lekárne, ale snáď nepôjde na zašívanie.

Takto toto je tak "v skratke" len náš prvý deň v Thajsku... Hneď na zajtra sme mali ešte ambicióznejšie plány, ale asi ich budeme musieť kvôli Ňaňovi zrušiť.

P.S. Tomčo spomína ako zažíval podobný cirkus pred dvoma rokmi na ostrove Tarutao.