• Day 4

Ranený člen týmu...

January 29, 2019 in Thailand ⋅ 🌙 26 °C

Z bezpečnostných dôvodov si Ňaňo požičiava moje šlapky, aby do vody nešiel bosý a s Tomčom vyrážajú na radu ŽENY na druhú stranu ostrova. Po chvíli sa však vracajú. Ňaňo sa hneď na začiatku pri vstupe do vody šmykol a pravdepodobne porezal na ostrých koraloch. Prichádza kvalitne dokrvavený. Noha rozseknutá od kolena až po členok... Lekárničku sme samozrejme nechali v motorke na brehu...

Spájame kajaky do vláčika, aby sme v prípade núdze pacienta odtiahli na breh, čo je však minimálne hodina pádlovania. Ňaňo však poriadne zaberá, zatiaľ neumiera... Tomčo počas tejto "záchrannej operácie" telefonuje do práce :)

Na brehu ranu provizórne zafačujeme a s Ňaňom smerujeme do nemocnice.

Aby to nevyzeralo až príliš ružovo, počas celej tejto akcie sa:
    - utopil jeden mobil (aktuálne je len čiastočne funkčný)
    - utopila sa jedna kamera, na ktorú je vodotesné púzdro, ale nepoužilo sa... (aktuálne v nejasne funkčnom stave)
    - premočili sa dva pasy (sú krásne zvlnené)
    - navlhli 2 vodičáky
    - na ostrove sme zabudli jednu vec, ktorú nemôžem menovať
    No a samozrejme ako to už v Thajsku býva zvykom, Tomčo suší množstvo euro bankoviek a thajsko bahtobankoviek :)