• Day 39

Presun z Can Tho do Bangkoku

March 5, 2019 in Thailand ⋅ 🌙 28 °C

Ráno sa presunieme taxíkom na autobusovú stanicu, kde máme objednaný ležadlový autobus (áno aj cez deň také chodia) do Ho Chi Minhovho mesta.
    Do autobusu sa vyzúva a pri zastávkach na wc, či občerstvenie pred autobus položia kôš s dočasnými papučami...
    Prezieravo sme si objednali úplne zadné ležadlá, aby sme boli, čo najďalej od trúby. Lenže ten truhlík počas cesty skoro vôbec netrúbi... Navyše a to nám nikto neprezradil zadné sedadlá sú o dobrých 40cm kratšie a s našou európskou veľkosťou to nie je sranda. A nakoniec, aby tá cesta pre istotu nebola až taká príjemná autobus (čo sme u tak veľkého busu nepredpokladali) má také perovanie, že počas cesty veľa nechýba, aby sme zopár krát z toho lehátka doslovne vyleteli.

V Ho Chi Minh berieme ďalšie taxi do centrálnej časti kúpiť ešte nejaký ten darček, ale nie sme veľmi úspešní.

Objednávame teda ďalšieho taxíka na letisko. Dôjde pre nás miniatúrna Kia Morning, ale nejakým zázrakom do nej natlačíme seba aj naše batožiny.

Na letisku prejdeme aj s našou nadrozmernou batožinou a kilogramami na hranici. Najväčšia batožina dostáva nálepku "krehké", tak snáď ten drahocenný obsah (darček) nerozbijú.

Po pristání ukážkovo prechádzame všetkými formalitami sadáme na bus, potom na metro a potom ešte únavné pešie nočné ťahanie sa ulicami Bangkoku so všetkou tou bagážou a hurá sme ubytovaní.

Narýchlo ešte v telke pozrieme kohútie zápasy, potom býčie zápasy a ide sa spať...
    Zajtra hneď ráno vstávame a pokračujeme v maratóne.