• Day 3

Ide sa na Jadran...

June 16, 2021 in Hungary ⋅ ⛅ 25 °C

Keďže dnes už nechceme byť ubytovaní v exkluzívnej turistickej ubytovni, dohodneme sa na alternatíve, že všetko presunieme do blízkej maríny Patince. Časť ide na autách a časť loďou. Plán je stadiaľ vyraziť na 2 dňový loďovýlet a poslednú noc tam prespať.
    V maríne nám zamestnanec zruší naše plány... Marína nie je kemping... Nechávame tam teda len autá a zajtra uvidíme, čo vymyslíme.

Plavba je v pohode, takmer žiadna väčšia loď, akurát pri vstupe do Maďarska rozbalíme našu maďarskú vlajku. Keďže v tom istom čase ju rozbalí aj Edo zisťujeme, že niekde je zádrhel a miesto maďarskej máme pravdepodobne taliansku vlajku (farby tie isté len o 90 stupňov otočené).
    Všetci sa nasmejeme a Edo nám dá prednášku o tom, že to máme radšej zbaliť, nech zbytočne neprovokujeme maďarských vlastencov a prípadné policajné kontroly.
    Sranda sa vystupňuje, keď sa zistí, že naša vlajka je dobrá a že tá Edova, s ktorou brázdi už roky maďarský Dunaj je v skutočnosti Talianska. Edo to nepripúšťa a rozpráva nám o tom ako mu roky kývu policajti a žiaden problém...
    No proste pre Eda riadny šok :) Pre nás ostatných vyšokovaných zo zvratu situácie riadna sranda...
    Edo si však so situáciou poradí bravúrne, keď vlajku na stožiari po malých úpravách otočí o 90 stupňov. No rozmer skôr ako prezidentská štandarda, ale farby dobré a v dobrom smere a poradí...