Dag 9 - Lunch Kintamani en Sunrise Hill

July 13, 2022 in Indonesia ⋅ ⛅ 20 °C

Vandaag zijn wij wezen lunchen in Kintamani bij het ritatkala café, wat erg lekker was. Wij hadden hier prachtig uitzicht op de mount batur. Na de lunch was er ALWEER geen taxi beschikbaar 😁🥲. Het restaurant heeft er een voor ons geregeld en heeft ons naar ons slaapverblijf sunrise hill gebracht. Wij dachten dat de wegen voorgaande dagen heftig waren… nou die waren niks vergeleken met deze wegen 😳. Weggetjes tussen lava stenen en modderwegen… Eenmaal aangekomen bij sunrise hill keken wij onze ogen uit.. wat een uitzicht 😍. Helaas hield mijn waterdichte pleister mijn wond niet droog en heb ik maar kort kunnen genieten van het lekkere warme water uit een natuurlijke warmwaterbron, maar het uitzicht kon ook worden bewonderd vanaf het droge. Toen het donker werd hebben wij avondgegeten met kip op onze eigen gasbarbecue hoe de tent. Wessel heeft heerlijk voor ons gekookt hier op 😄. Na het eten was er een kampvuur met de andere gasten en zijn wij lekker gaan slapen in onze tent 😴. Om 4.00 ging de wekker namelijk weer.Read more