Dag 7 - Nusa Penida

July 11, 2022 in Indonesia ⋅ ⛅ 27 °C

Vandaag zouden wij om 9.00 gaan snorkelen met de manta’s. Vannacht hadden wij al veel lawaai gehoord van de zee (we sliepen trouwens aan de zee, zie het filmpje 😁🥰). Toen wij wakker werden zagen wij hoe wild de zee was en hoe donker de lucht. Wanneer wij naar het weerbericht lekker zagen wij dan ook dat het zou gaan stormen. Wanneer dit inderdaad het geval zou zijn zou de boot niet meer terugvaren naar Bali. En aangezien ik gister ook al ziek was op de boot en nu wonden heb op mijn been leek het ons geen goed plan om de snorkeltrip te gaan doen 😭😭. Wij zijn dus om 9.15 weer terug gegaan naar Bali en hebben weinig van dit mooie eiland kunnen zien 😭. Helaas maar gezondheid gaat voorop. Daarna gingen wij emotie eten bij de Mac.. hadden ze niet eens kipnuggets.. wat een dag. Daarom maar wat foto’s van wat wij hadden kunnen zien. Na contact te hebben gehad met de huisarts in Nederland toch maar naar het ziekenhuis gegaan voor wondzorg en een tetanus vaccinatie.. om 00.00. Maar gelukkig is het goed gegaan 😁.Read more