• Einde dag 4

June 20, 2023 in Norway ⋅ ☁️ 13 °C

De dag begon met een lekker ontbijt bij Casper en Juliette in Trondheim. Daarna met de Ferry naar Fosen waar we team 157 ontmoetten. Zij reden ongeveer dezelfde route. Dus toen we in de app groep lazen dat zei Surströmmen hadden overgenomen spraken we een ruil met ze af om het vieze spul te ruilen voor snoep. Na 100 km konden we het dan weer overgeven aan een ander team. De dag begon vol zon maar in de loop van de dag begon het te regenen. We rijden dus maar een flink stuk door naar Mo i Rana , waar we vissoep eten. T regent nog steeds en aangezien het toch 24/24 licht is besluiten we alvast door te rijden naar onze volgende Ferry in Kilboghamn om daar te kamperen. Onderweg wordt t droog en staat de zon laag, wat de fjorden prachtig maakt. We ontmoeten een zeer enthousiaste Noor die ons heel graag een slaapplaats wil aanbieden , dus slapen we nagenoeg gratis in een hutje maar wel met prachtig uitzicht. Nu nog een kop thee en dan lekker slapen.Read more