• Einde dag 5

June 21, 2023 in Norway ⋅ ⛅ 16 °C

Na een prima nacht om 9.40 de eerste Ferry genomen richting Bodo. We varen de poolcirkel binnen! En rijden daarna een prachtige kustroute met nog een korte Ferry en heel veel tunnels op weg naar de boot die ons naar De Lofoten brengt. De kustroute was een goede keuze.We hebben tijd genoeg en de zon schijnt.
    We zijn op tijd bij de boot en eten curry in t dorp. Ook tijd genoeg voor onze opdrachten: we vinden Tor, staan op een schommel met een blonde vent, ik hang aan een basketballnet en we kopen een vredesvlag.
    Op de boot met veel andere teams, super gezellig. Aangekomen op de Lofoten zoeken we een plek in de ( niet ondergaande) zon. Een prachtige strandcamping. We drinken een biertje met Paul en Ian en besluiten met elkaar in Finland op berenjacht te gaan. We boeken alvast een hut , van schrik 10 plekken ipv 4 omdat de creditcard raar deed. en zetten onze tent op. Om half twee in de zon proberen we te gaan slapen. Zon in de nacht is magisch.