• Day 1

Inpakken & naar ons hotel

August 5, 2019 in the Netherlands ⋅ ☁️ 21 °C

Wakker worden, omkleden, tandenpoetsen, wat laatste dingetjes halen in de stad en daarna mn koffer verder ingepakt. Een heel gedoe... er zit practisch niks in mijn handbagage en nog is hij te zwaar. Backpack maar gepakt uit de grote koffer, want ook deze was net te zwaar. Last minute een paar truien uit de bagage gegooid dus nu maar hopen op mooi weer.
    Na Luna nog wat knuffels gegeven te hebben was het dan toch tijd om te gaan. Op naar Nieuwegein, want daar hadden we een hotel geboekt.
    Na aankomst zijn we bijna direct doorgegaan naar een Surinaams/indisch restaurant genaamd sunita in IJsselstein. Toen we aankwamen zat het helemaal vol en moesten we helaas verder lopen. Omdat er verder eigenlijk niks open was op een pizzaeria na zijn we terug gegaan en moesten we even wachten tot er plek was. Gelukkig duurde dat niet heel lang en hadden we eindelijk een tafeltje en ook daarna duurde het nog heel erg lang voor het eten er was. Maar het was echt het wachten waard, want we hebben nog nooit zo lekker gegeten.
    Na terugkomst in het hotel hebben we gezellig in een (veel te) warm bad gezeten. En was het daarna tijd om te slapen. De wekker gaat namelijk al rond 6 uur.