Satellite
Show on map
  • Day 4

    Plazavea & circuito mágico del agua

    August 8, 2019 in Peru ⋅ ⛅ 17 °C

    Vandaag besloot ik om naar Plazavea te gaan, dit is een heel groot winkelcentrum met 5 verdiepingen en je hebt er allerlei verschillende soorten winkels, van kleding tot eten tot woon accessoires. Je kunt er bijna alles wel kopen. Dat was ook precies mijn plan voor vandaag.
    Toen ik na een half uur lopen aankwam bij Plazavea zag ik de dunkin' donuts dus heb ik daar maar een donut gegeten. Daarna kwam ik een winkeltje tegen waar ze allemaal woon spulletjes hadden, precies waar ik naar op zoek was. Daar heb ik wat servies, bestek en theedoeken gekocht. Vervolgens snel gegeten bij de Burgerking en daarna de Uber naar huis genomen.
    Om 5 uur verzamelden we met een hele groep internationals om naar het fonteinen park te gaan. We gingen daar met z'n allen met de bus heen. Het was een heel mooi park met heel veel verlichte fonteinen en een lichtshow in de grote fontein.
    Read more