Satellite
Show on map
  • Day 11

    Studiofotografie buiten ?! & Slaapbellen

    August 15, 2019 in Peru ⋅ ⛅ 17 °C

    Ik heb elke donderdag de hele dag studio fotografie op school en vandaag was de eerste keer. We kwamen binnen in het lokaal en hert eerste wat de docente zei was dat het een vak was voor gevorderden. Maar ik heb nog nooit echt fotografie gehad op school dus ik dacht direct shit. Gelukkig is het hier op school allemaal niet zo moeilijk dus ook dit vak viel reuze mee. We kregen eerst wat uitleg en daarna gingen we naar buiten (?!) om foto's te maken die we dan vervolgens moesten laten zien in de klas. Ook moesten we er uitleg bij geven wat voor foto het was. Aan het eind van de les keken we nog een documentaire over een of andere fotograaf die een nanny was uit Duitsland en haar fotos nooit had laten ontwikkelen. Het was echt heel erg saai en de halve klas viel volgens mij in slaap. Volgende week begint het vak echt en dan gaan we ook echt foto's maken in de fotostudio. Na school ging ik met andre eten bij hem thuis en daarna naar huis met de bus. Met de bus gaan is hier een heel avontuur. Ten eerste is het altijd super druk en weet je eigenlijk nooit waar je heen gaat. Tenminste ik niet. Om 11 's avonds belde Marcel mij (in Nederland 6 uur in de ochtend), want hij was net terug van het stappen en hij dacht dat ik wel wakker zou zijn. Ik was wel wakker, maar Marcel daarentegen viel na 5 minuten al in slaap met zijn telefoon nog aan. 😂Read more