Genova

April 24, 2018 in Italy ⋅ ⛅ 14 °C

Så er det vores sidste dag her i Genova. Sagde i schooter, med de smalle gader og ingen parkeringsplads kan jeg godt forstå at der bare er flere schootere en biler. I går var vi rundt og se en masse, der var et rigtig gammelt skib, sikkert fra Columbus tid og så var der Europas største akvarium med et utal af fisk og havdyr. Der var også nogle store både som var overmalet med Moby dick, Supermand og super women, og Batmand. Vi havde et skønt vejr og skulle nå en masse nu tiden var så kort. Vi tog også busser. Vi havde købt et 24timers kort så vi kunne køre når vi ville, ellers er deres busbilletter en 100minutters billet.Der var også noget med Euroflower som de reklamerede for og så var der hængt paraplyer op mange steder i stedet for blomster som ikke ville holde så længe. Til sidst orkede Peter ikke mere, så ham sendte jeg hjem og fortsatte selv rundt for at se. Da jeg kom tilbage fik vi noget aftensmad en sidste gang og så var dagen ved at være forbi. Nu her til morgen skal vi ned til dejlig morgenmad. Forøvrigt er vores værelse og bad en hel balsal og pæn i stand. Vi skal checke ud kl.12 og med bussen lige overfor kl. 12.38 til lufthavnen, så vi vil først være hjemme ved 22 tiden. Det har været en rigtig dejlig tur synes vi. Hej Hej.Read more