• Day 1

Leaving Milwaukee

January 18, 2023 in the United States ⋅ ☁️ 4 °C

Zaczynamy dzisiaj naszą ucieczkę od ponurości i niskich temperatur. Jak to zwykle bywa, pierwszy dzień w podróży nic ciekawego zazwyczaj nie oferuje, oprócz miłego uczucia zbliżającego relaksu ... Poranne piwo, sprawdzanie bagaży, kolejny piwny zasilacz w drodze na lotnisko potem jedno aluminium do Atlanty i drugie do SanJuan.
    Wszystko poszło bardzo sprawnie. Zakwaterowaliśmy się około północy w lubianym przez nas maleńkim hoteliku przy Calla Fortaleza i jeszcze wybraliśmy się na spacer po starym mieście. San Juan szykuje się do największej imprezy roku San Sebastian Festiwal, który potrwa od 19- 22 stycznia. Podobno ma uczestniczyć w nim nawet do 80 tysięcy ludzi . W ciągu ostatnich 2 lat coroczne obchody wstrzymano z powodu Covida, także wszyscy entuzjastycznie się szykują.. Stare miasto całkowicie odcięte jest od ruchu samochodowego. Na wszystkich ulicach, a szczególnie na Calla San Sebastian pełno jest barów, straganów, muzyki i tańców... A nam udało się w tę noc poprzedzającą SanSe 2023, poczuć wyjątkową atmosferę zbliżającej się imprezy. Odwiedziliśmy parę barów, w tym kultowy La Factoria, posłuchaliśmy gorących rytmów ulicznych, poczym wróciwszy do hotelu po drugiej godzinie w nocy padliśmy wyczerpani i nasyceni szczególną atmosferą Starego San Juan.