Satellite
Show on map
  • Day 24

    Tardajos

    September 11, 2023 in Spain ⋅ ☀️ 19 °C

    W końcu ruszyliśmy z Burgos. Trochę z obawami jak to pójdzie, a trochę z radością, że w ruszamy dalej. Dzisiaj bardzo krótki dystans około 13 km, aby po prostu sprawdzić czy można. Tak na prawdę nic nas nie czekało po drodze, oprócz powolnego żegnania się z Burgos i potem dość przyjemnej polnej drogi do docelowego miasteczka.
    Zanim wyszliśmy z Burgos zatrzymaliśmy się jeszcze na chwilę w sklepie z pamiątkami przy katedrze. Chciałem tam zostawić swój telefon i email jakby rodzina tego pana z wczoraj próbowała coś się dowiedzieć. Tak na prawdę to nie wiem kim on był i skąd pochodził. Zdążyłem zamienić z nim tylko jedno zdanie po angielsku, w którym powiedział mi, że czuje się słabo i nic go nie boli i że jest sam.
    Dzisiaj maszerowaliśmy w towarzystwie AJ z Miami i Paul z Irlandii a pod koniec dołączył do nas Vee z Chicago. Było w sumie bardzo gorąco i z ulgą powitaliśmy koniec drogi.
    Jutro czeka nas 20 km i deszcz. Zobaczymy jak pójdzie. Moje podwozie (kolano i stopa) na razie trzyma się dość dobrze, choć chciałoby się, aby było lepiej. Muszę powiedzieć że z coraz większym zainteresowaniem spoglądam na być może przyszła książkę, którą Ula zaczęła czytać pod tytułem: Nie idź tam człowieku.
    Read more