September 2020

Últim dia a Vigo

September 9, 2020 in Spain ⋅ ☀️ 24 °C

Visitem més Vigo, la part del centre històric que no hem vist. La Zuzanna té ressaca i sembla que acaba de passar una guerra. També veiem el "castell" i el Montjuïc viguès, a la falda de la muntanya hi ha una creu tipus valle de los caídos però la part de dalt de la muntanya està dedicada a la república. Baixem i mengem un bol de menjar mexicà. Mentre dinem, una senyora canta karaoke de Camela. Very nice. Després ja anem a l'aeroport. Al bus de camí a l'aeroport una senyora, que jo crec que era la germana de Mr. Bean i que anava vestida de torero, no sabia com funcionava ni el bus ni l'aeroport. Sopem un entrepà abans d'agafar l'avió de tornada.Read more

Illes Cíes

September 8, 2020 in Spain ⋅ ⛅ 19 °C

Ens llevem d'hora i anem a comprar entrepans i empanadilles i coses així. Després agafem el vaixell per anar a les illes Cíes. Em marejo. Un cop allà fem alguna excursió i caminem molt. Fa molta calor. El paisatge és maco. Però fa molta calor. Com se'ns acaben els recorreguts, tornem abans d'hora i fem un altre vol per Vigo. Veiem el nostre amic Dinoseto per primer cop. Sopem. Últim marisc del viatge.Read more

Pontevedra i una mica de Vigo.

September 7, 2020 in Spain ⋅ ⛅ 20 °C

Anem a Pontevedra, deixem el cotxe a un parking i anem a visitar el centre històric. Esmorzem i veiem un paio cridant com un boig. Després un altre pirat pixant al mig del carrer a plena llum del dia. Mengem, per variar, i anem a Vigo. Tornem el cotxe i anem a l'hotel. D'allà fem un vol pel port, anem a sopar a un vegetarià i a dormir.Read more

Combarro

September 6, 2020 in Spain ⋅ ☀️ 21 °C

Al matí anem cap a Combarro, que és ben petit però maco i ple de gent. Caminem i mengem. En bucle. No hi ha massa cosa a fer allà, així que ens dediquem a jalar. Hi ha molta diferència entre marea baixa i marea alta. Les minicasetes són hórreos, pero guardar blat i altres coses. No són cases per nans.Read more

Illa de la Toja, O Grove i bodega.

September 5, 2020 in Spain ⋅ ☀️ 23 °C

Ahir vam anar a O Grove, o the Groove, com diu la Zuzanna. D'allà vam anar a l'illa de la Toja, on fan sabons i cosmètics. És una pena que l'hagin omplert de ciment i cases. O Grove està bé, però no mata. De tornada, anem a dinar més marisc i després a una bodega-pazo de Rubianes. Visitem el jardí ple de camèlies, altres arbres i vinyes. Després fem una cata i tornem a descansar una mica a l'hotel. Després fem un vol pel port industrial i a sopar una chuleta ben gran. A dormir.Read more

Dia de bodegues

September 4, 2020 in Spain ⋅ ☀️ 20 °C

Hem llogat el cotxe a Santiago i hem anat a Cambados. Aquí hem anat corrents al Pazo do Fefiñáns i hem provat uns quants vins. Hem anat a dinar percebes i altres mariscs, hem fet una volta pel poble, hem descansat una mica i després hem anat en taxi a una altra bodega, la blava a provar més vins. Més tard hem fet un altre vol pel port, a sopar i a dormir.Read more

Ruta religiosa per Santiago

September 3, 2020 in Spain ⋅ ☀️ 17 °C

Agafem el tren de Coruña i arribem a Santiago de Compostela. Deixem les coses a l'hotel fancy in the night i anem a visitar la ciutat. Plaça de l'Obradoiro, la Catedral, mil tres-cents parcs, eucaliptus gegants, espècies d'arbres que no hi ha a Bcn, que per lo vist, ara són interessants. Fem algun descans per fer unes tapes, dinar i fer la ruta Dakar-París sense arribar a París perquè estava ja tancat. A dormir.Read more

Ens ataquen els anglesos.

September 2, 2020 in Spain ⋅ ☀️ 17 °C

Sortim de l'aeroport de Coruña i fot rasca. Agafem el bus de l'aeroport, que val 1,55 eur i anem a esmorzar. M'he jalat dos entrepans. Deixem les maletes a l'hotel/restaurant que no sabíem que era un restaurant i anem a fer un vol per la ciutat. Visitem la plaça de María Pita, que va matar el corsari, assassí, malparit i una mica capullo, i, el pitjor de tot, anglès, Francis Drake, que va intentar atacar la ciutat. Veiem el casc antic, una església que era una porta i visitem la torre d'Hèrcules, uns menhirs Stonehengescos, uns banys sense wc a un penya-segat, la platja de Riazor. Dinem i sopem marisc.Read more

Sortim de Bcn

September 2, 2020 in Spain ⋅ ⛅ 19 °C

Ens hem llevat a les 4.45 per agafar un taxi, recollir l'Anna i anar cap a l'aeroport. Com el senyor taxista era més aviat un lentorro, ens hem menjat tots els semàfors de l'Eixample, però hem arribat a temps. A l'avió hem fet una migdiada a les 7 del matí.Read more