Nil Ferré

Joined December 2017Living in: Barcelona, Spain
  • Day15

Tornem cap a Londres

November 7, 2019 in the United Kingdom ⋅ ☀️ 10 °C

Esmorzem i anem a l'aeroport. Adéu Seül. El vol a Londres s'ha fet llarg i la Zuzanna no s'ha trobat bé. Passem els controls i mentre la Zuzanna dorm una mica jo vaig a comprar xocolata. Ja tornem a Barcelona.

• Day14

Tornem a Seül!

November 6, 2019 in South Korea ⋅ ☁️ 14 °C

Ens llevem d'hora i anem a esmorzar a l'hotel. Resulta que tothom esmorza a aquesta hora. Anem a l'aeroport i resulta que hi ha retard. Volem i arribem molt ràpid al nostre hotel i d'allà anem a dinar a Plant. Dinem i anem a una llibreria amb túnels fets de llibres. Després anem al raccoon café i és una mierder. Tornem a l'hotel a sopar i a dormir. Demà tornem a Bcn.Read more

• Day13

Mig Hallasan i tarda lliure

November 5, 2019 in South Korea ⋅ ☀️ 12 °C

Aquest matí hem esmorzat i hem anat a pujar mig volcà Hallasan. Però no hem arribat ni a la meitat del camí perquè no valia la pena. El més maco era la carretera. Després hem anat a dinar una pizza que estava sorprenentment bona. A la tarda hem anat a la botiga dels Olle trails a fer una birra. Després hem fet un passeig per un parc de Seogwipo tot buscant una cascada que hem sentit però no hem pogut pràcticament ni veure. Hem tornat al mercat a comprar sashimi i estava més bo que el d'ahir. Demà tornem a Seül!Read more

• Day12

Olle trail i fail a Jeju

November 4, 2019 in South Korea ⋅ ⛅ 20 °C

Avui hem fet un trail d'uns 10km pel sud de Jeju. Els 5 primers km han sigut preciosos. Hem creuat un riu per les pedres, ens hem perdut una mica i al final hem acabat a can taronja. Hem anat al poble a dinar i després hem anat a la minipenínsula volcànica de Seongsan Ilchulbong, però s'ha posat a diluviar i ens hem ficat a un cafè. A la nit hem sopat sashimi i a dormir!Read more

• Day11

De Busan a Jeju

November 3, 2019 in South Korea ⋅ ☁️ 15 °C

Al matí hem aconseguit deixar les motxilles a l'hotel i hem anat al barri de les cases pintades de Busan. Hem fet quatre fotos i hem anat a per les motxilles i algo per menjar a l'aeroport. Hem agafat l'avió, després el bus i ja estàvem a l'hotel de Seogwipo. Després de sopar una hamburguesa hem fet una volta pel mercat i hem comprat panellets blandengues-mochis. Després a l'hotel i a dormir.Read more

• Day10

De Gyeongju a Busan

November 2, 2019 in South Korea ⋅ ⛅ 17 °C

Al matí hem anat al museu nacional de Gyeongju. Hi havia teules maques. I poc més. Al migdia hem anat al mercat un altre cop. I després hem agafat el bus cap a Busan. Al metro camí del love-hotel de la zona industrial hem trobat un noi que mig parlava espanyol i hem estat xerrant. Després hem anat al centre Busanero a Uniqlo i a sopar. Després a l'hotel i a dormir. Demà anem a Jeju!Read more

• Day9

Visitem Gyeongju

November 1, 2019 in South Korea ⋅ ☀️ 21 °C

Al matí hem anat a rentar la roba. Mentrestant hem anat a fer un cafè i a menjar panellets coreans. Més tard hem anat cap al mercat i hem menjat bufet d'entrants coreans per uns 5 euros. Després he provat el Sprite de pera, hem fet un altre cafè i hem anat a visitar coses. El parc de les tombes-turonets, el parc de l'observatori astronòmic i el del pavelló amb un llac. Tots molt macos. Més tard hem passat pel barri de casetes i hem comprat el gimbap per emportar. Hem anat a fer una birra pel nostre barri, que te l'omplies tu mateix i cap a l'allotjament. Veiem X-men i a dormir!Read more

• Day8

Arribem a Gyeongju

October 31, 2019 in South Korea ⋅ 🌙 14 °C

Arribem a Gyeongju i anem cap a l'allotjament. És una casa tradicional coreana. La nostra habitació té un futón, un bany i una tele. Hem anat a sopar, que ens ha costat bastant trobar un lloc barat i bo. A la tornada hem mirat El Senyor dels Anells, El retorn del Rei. Sam no ha parat de plorar en tota la peli. A la Zuzanna li feia por Ella Laraña. Gollum gollum. Phehj!Read more

• Day8

Anem a Pohang per fer transbordament

October 31, 2019 in South Korea ⋅ ☀️ 21 °C

Ens hem llevat ben d'hora a Sokcho per anar cap a Pohang, que són mil hores de trajecte en bus i gairebé no arribem a l'estació de busos. Hem parat uns 50 cops a cada poble i ciutat pel camí. La Zuzanna s'ha marejat a 30km de Pohang i s'ha convertit en una vomitator. A l'arribar a Pohang hem decidit dinar, però estava tot tancat, així que hem menjat algo del Sebun Erebun. Una hora després hem agafat un altre bus cap a Gyeongju.Read more