• Day 12

Mt. Raiden - skitury - dzień 12

February 7 in Japan ⋅ ☁️ -1 °C

Prognozy w dalszym pokazują brak opadów więc znowu pada na wyrype Skiturowa, tym razem po naradzie pada wybór na mt. Raiden czyli wyprawę weryfikacyjną czy jest to siedlisko wojownika Piorunów z Mortal Kombat.
    Niestety okazało się że nie odnaleźliśmy gromowładnego wojownika a same podejście wyglądało bardziej jak trasa Brzeziny - Hala Gąsienicowa. Dość długie i monotonne.
    Sam zjazd przyjemny i spokojny. No może nie dla każdego ponieważ Pio postanowił się zmierzyć z dwoma japońskimi brzozami, niestety pojedynek zakończył się 2:0 dla brzóz a Przemek z braku widoczności kontrastu ma sniegu nie zauważył wklęśnięcia przed sobą i zrobił bardzo piękny skok na główkę w zaspę.
    Popuściliśmy także wodze fantazji i chcieliśmy nagrać jak wygłodniała sfora wilków mknie w puchu przez japońskie lasy ale wyszło to bardziej jak latająca sfora upośledzonych ratlerków, także produkcja uległa kasacji we wstępnej obróbce.
    W dalszym ciągu lekko nadgryza nas katar i gardło ale widać już poprawę w stanie zdrowia .