• Sajnos már szombat :(

July 28, 2018 in Latvia ⋅ ☀️ 28 °C

Isteni Bellevue Riga szállás, még hűtő is volt kis "házi" rozénknak, szóval szokásos rokfort/kesu/pari/barnakenyér vacsi maradék Bauskából, de pont elég is.Kicsit kivagyunk lábilag (feltörés), szóval kihagyjuk a péntek éjszakai holdfogyatkozást, majd legközelebb 😂. Reggel szuper kajci, haltömeg, juice teszt is ok, gyönyörű barna kenyér, max egy kis pezsi lehetne 😀.9-kor indulunk Észtország fővárosába, Tallinba, ami kb 300 km.Közben benézünk a Sigulda melletti nemzeti parkba, gyönyörű, rendezett, még a lusta Oriknak is kedvük van egy kis sétára. Felmászunk az 1207-ben épített, majd később lerombolt és félig-meddig rekonstruált Turaida várának őrtornyába, ahonnan isteni kilátás nyílik a Gauja folyó mentén elterülő gyönyörűen vidékre.Aztán egy kis isteni kávé+süti után nyakunkba vesszük az országutat és utazunk észak felé. A táj nagyon finn jellegű már, sok fenyő, nagy nyugis lapos lakatlan vidékek, olyan idegrendszer kisimító táj.Hát őszintén szólva rámfért...Aztán hosszú buszos zötykölődés-közben egy kis isteni borscs leves mint a régi szép régi Bajkálos időkben- végre beérkezünk Tallinba.Nekem valahogy előítéleteik vannak, talán az elővárosok posztszovjet jellege nem szimpatikus, na meg a szálloda sem éri el a Bellevue színvonalát.Emellett rokiszobát kapunk és ahogy beérünk vad zápor, szélvihar, stb.De hamar eláll, irány a belváros és aztán mint a mesékben minden jóra fordul...Read more