Phuket - Thailand

January 23, 2017 in Thailand ⋅ ☀️ 30 °C

Na een hele lange reisdag, die begon met een nachtbus van Inle Lake naar Mandalay, vervolgens een vlucht naar Bangkok en daarna nog een vlucht naar Phuket, kwamen we uiteindelijk weer aan in Thailand, Phuket. Phuket was een korte tussenstop(één dag) voordat we naar huis zouden vliegen. De verschillen konden bijna niet groter: van Myanmar naar Phuket/Thailand. Phuket is een grote kermis en de pubstreet had denk ik meer clubs en kroegen dan in heel Myanmar te vinden zijn. Verder lijkt Phuket bijvoorbeeld veel op Mallorca, het is allemaal vrij modern en echt gemaakt voor Westerlingen. Het mooie van Phuket is dat het gewoon heerlijk weer heeft, mooie stranden en het is het vertrekpunt naar alle mooie eilandjes. Wij zijn ook nog een dagje naar het strand geweest om onze laatste zonnestralen te vangen en we zijn 's avonds naar de pubstreet geweest. We hebben onze laatste curries gegeten en toen was het tijd om naar huis te gaan. Ondanks dat Phuket overvol zit met zuipende toeristen was het wel echt leuk om het tenminste één dag mee te hebben gemaakt, haha!Read more