• Day 6

רפטינג לילדים

September 7, 2022 in Greece ⋅ ☀️ 30 °C

עשינו רפטינג היום, רמה 2/5 או יותר נכון- רפטינג שמתאים גם לילדים בני 4 (וידאתי שזה המצב).
    אחרי הסיור המקדים של אתמול הפעם עברנו בקניון וידומטיס ברפטינג. המים עדיין היו קרים, איכשהו פחות מאתמול.
    היינו בסירה שלנו- יובל, אני, בחורה בריטית, החברה היוונייה שלה והמדריכה המקסימה שלנו. בסירה השנייה שיצאה מאותו מקום היו מלא יוונים ומדריך שהיה נראה פחות זורם. לגמרי זכינו בסירה הטובה, עשינו הרבה ״פירואטים״ (כמו של בלט) כמו שקראה להם המדריכה, והיא אפילו סמכה עלינו לעשות את המפלים בסוף בלי לשבת בתוך הסירה אלא רק להחזיק בחבל. כבוד! בכל זאת בחורות גדולות וחזקות ברפטינג שמתאים לבני 4 😅
    סך הכל הייתה חוויה בדיוק בעצימות שהתאימה (לפחות לי).
    יובל השוויצה בשרירי הבטן האדירים שהיא פיתחה בפילאטיס (מוזמנים לראות בתמונות). הגוף מיד החזיר לה על השוויץ ועכשיו כואבת לה היד מהחתירה 😬
    גם היום ניסינו ללכת למקומות נוספים ונתקלנו בהרבה מקומות סגורים. מזל שאפשר לסמוך על סופרים (לא בראשון) שנוכל להעביר בהם זמן יקר (היום אין תמונה מהסופר).