• Day 13

Středa 2

July 4, 2018 in France ⋅ 🌧 10 °C

Počasí: zataženo, k večeru bouřka

Tento den jsme začali netradičně. Mimo plán jsme si udělali zacházku 1,5h, abychom si zashopovali. Koupili jsme mačky, Pavlíkovi mikinu a Vítkovi hůlky, Pak jsme se přiblížili busem na původní trasu. Já si už druhý den zpívám písničku "Dáša jedla cukroví, zkazila si chrup...",, protože mě bolí zub. Doufám, že vydrží ještě cca 35 dnů.
    Cesta byla náročná, hodně jsme stoupali a zase klesali po špatně značené trase, po sněhu, po skále a pořád dokola. Mačky jsme vyzkoušeli, ale bohužel zrovna špatným směrem, navíc se nám asi pomstil bůh hůlek, protože sotva jsme odhodili Vítkovy staré rozbité hůlky, Pavlík jednu svou hůlku zlomil. Naštěstí šikovně, že šla spravit kamenem. Celkem jsme asi 3x sešli z cesty, ale nakonec jsme šťastní dorazili do chaty, kde na nás čekali s večeří. Večeře zase klasicky o čtyřech chodech - polévka, rýže s masem alá guláš, chléb, sýr a jako dezert ovocné pyré něco jako přesnídávka. Zajímavé je, že po jídle si už nikdo nedá ani pivo nebo víno, ale všichni rychle hajdy na kutě. My bychom ještě poseděli, ale když obsluha hlasitě zívá, tak jdeme také spát.
    Dnes máme další ztráty - Vítek nechal na předchozí chatě plavky s ručníkem.

7:15 - 8:30, pak nákup a busem na trasu, poté 10:20 - 19:00
    Trasa: Refuge de Pombie (2032m) - Refuge de Larribet (2070m)