• Day 19

Úterý 3

July 10, 2018 in Spain ⋅ ⛅ 22 °C

Počasí: polojasno, teplo

Snídani jsme měli tentokrát ze supermarketu na pumpě. Každý si koupil, na co měl chuť. Po dlouhé době nebyla marmeláda. Například Vítek si koupil půlku chleba a skoro celý ho snědl. Čaj a kávu jsme si dali v kavárně.
    Dnes jsme začali túru po silnici a pak asi 10 km po hliněné cestě - žádná krása. Minuli jsme zajímavou přehradu s elektrárnou a pak už to bylo zajímavější. Obědvali jsme opět v sedle. Otevřely se nám nové výhledy. A jak si tak sedíme a jíme, najednou kolem nás prošel Pavlíkův ztracený klobouk. Hned jsme ho poznali a dost nás to pobavilo. Klobouk nás pozdravil a šel dál. Do chaty se docházelo zase po zpevněné silnici a strašně nás (hlavně mě) bolely nohy. Vyhecoval mě až závod s Pavlíkem, kdo bude dřív na kopci - P šel po silnici a já po značce přímo. Celkem jsem 3x vyhrála! Zlatý hřeb dne byla večeře, opět čtyři chody - nudličková polévka (identifikovali jsme ji jako kozí vývar), salát bramborový se zeleninou a houbami (teplý), skopové maso s bagetou a nakonec jogurt jako dezert.

9:30 - 18:00
    Trasa: Parzan - Refugio de Viados (1760m)