• Day 22

Pátek 4

July 13, 2018 in Spain ⋅ ⛅ 20 °C

Počasí: polojasno, v 16:00 zahřmělo a trochu sprchlo

Ráno nás trochu vyděsil vítr a černé mraky. Naštěstí se vyjasnilo, než jsme dosnídali. Stoupali jsme do sedla Col Inférieur de Literole (nejvyššího místa na trase - 2983m). V sedle jsme nasadili mačky a šli děsně dlouho po sněhu. Já dostala přidělený cepín, nevím proč. Procházeli jsme takřka měsíční krajinou - skály, sníh, pustina, proště nádhera. Počasí nám také přálo, i když se hodily mraky, ale v podstatě bylo slunečno. Druhá část cesty vedla údolím podél potoka, spíše několika potoků, kdy jsme je museli překonávat. Příjemná byla zastávka "v civilizaci" - v restauraci u silnice, kde jsme dali pivečko, kafíčko, nanůčka, omeletku, muffiny, a pokračovali dál. Do chaty jsme dorazili včas před večeří. Potkali jsme první Čechy, kteří budou zítra útočit na Pico de Aneto (3404m - nejvyšší horu Pyrenejí) jako my.

8:00 - 17:45
    Trasa: Refuge du Portillon - Refugio de la Renclusa (2140m)