• Day 3

3. den - Cefalú a n.p. Madonie

October 26, 2019 in Italy ⋅ ⛅ 15 °C

Ráno jsme se šli nasnídat do městečka. Na náměstí před klášterem jsme si dali kávu, čaj a každý 2 koláčky. Pak jsme šli na vyhlídku nad město a záliv. Pak jsme se vrátili do apartmánu, uvařili si čaj a poseděli na terase s výhledem na moře. Z Cefalu jsme se přesunuli autem do sedla cca 1500m. Po cestě bylo docela pěkně, polojasno. Těšili jsme se na výlet. V sedle na parkovišti začalo pršet. Chvíli jsme váhali, jestli to nevzdáme. Nakonec jsme vyrazili v mlze a lehkém deštíku. Občas se nad námi slunce slitovalo a ukázalo se. Kromě pár koz jsme cestou nikoho nepotkali. Cesta vedla krásnou náhorní plošinou plnou kamení, suťoviska a keříků. Posouvali jsme se strašně pomalu, protože kamenitá cesta nám nedovolila jít rychleji. Cesta nebyla dost dobře značená, tak se stalo, že jsme zabloudili. Čas běžel, a tak jsme nemohli naplánovaný výlet dokončit a museli jsme se vrátit k autu, abychom nepřijeli moc pozdě do ubytování v městečku Enna. Cestou bylo docela pěkně, občas vykouklo sluníčko a byly pěkné výhledy. Jakmile jsme ale dorazili do Enny, zatáhlo se, padla mlha a bylo hnusně. Bydleli jsme kousek od hradu, který nebylo vidět, ani když jsme byli u hradeb.
    Na večeři bylo brzy, procházeli jsme se v mlze městem a zavítali do "herny" na víno. Bylo to takové bistro, sázková kancelář a prodejna zároveň.
    Na večeři jsme šli na 20.00 do dopouručené restaurace. Dali jsme si pizzu a víno, opět vše výborné.