• 1.den Perl - Trier

July 10, 2022 in Germany ⋅ ☀️ 15 °C

62,8 km (Štěpa 25 km)
    9.15 - 21.15

Po včerejší párty na 16 se nám (některým) vstávalo nelehce. Snídani jsme měli dobrou, i když nebyla žádná buchtička.
    Dohodli jsme se, že nemůžeme minout mozaiku, tak jsme vyrazili. Nedojeli jsme daleko, když jsme objevili krásné zastrčené parkoviště u nádraží. Pavel s Milanem se vrátili pro auta, která jsme původně chtěli nechat u hotelu do večera.
    Pak jsme se zastavili v Nennigu, abychom se podívali na dochovanou 160m2 velkou římskou mozaiku.
    Následovalo zpestření na míru Zuzance a Pavlíčkovi - akce na podporu psím útulkům :D
    Výlet jsme dnes zakončili v Trevíru, krasném historickém městečku, které má vinařský stánek přímo na náměstí, jenž jest památným místem pro BP, neboť odtud mají své moselské skleničky. Jelikož jsme sem ale dorazili pozdě a nejmladší část skupinky už mele z posledního, tak si necháme procházku centrem na zítra a dnešní den zakončíme na dokonalé terase našeho "wine style" hotelu se sklenkou rieslingu (nebo možná lahvinkou až třema)

První víno: lepší standard, který nám nabídli v hotelovém baru
    Druhé víno: moc dobré, sladkokyselé, prozatímní favorit B
    Třetí víno: moc dobré, chuťově pestré, prozatímní favorit PZJ