• 4. Den: Graach-Reil

July 13, 2022 in Germany ⋅ ⛅ 28 °C

35,4 km (Š 20km)

10:00-18.00

Po snídani jsme vyrazili kousek zpět, abychom si prohlédli krásné městečko Bernkastel a abychom tam našli zmrzlinu. Podařilo se. Cestou dál jsme potkali chlazený automat na víno, který se obzvlášť líbil Pavlíčkovi :D

Následovala zastávka ve vinařství SELBACH, kde jsme ochutnali tři kousky:
    Zeltinger - suchý a svěží
    Zeltinger sonnenuhr 2020 - sladký, ovocný, voňavý, letní
    Zeltinger sonnenuhr 2019 - chuťově i voňavé hodně výrazný, tmavě žlutý, ale na chuť trochu starý.

Po zbytek cesty bylo strašlivé vedro a tak jsme neměli sílu ani chuť ochutnávat a celá skupinka zůstala až do večeře u piva a vody.

Na večeři jsme zašli do místní přeplněné restaurace na promenádě, kde moc dobře vařili. S Jiřkou jsme si tam daly "Sorbet Sabayon", který byl dělaný z místního Rieslingu a bylo to strašně dobré.

Po večeři se některým z nás (ZPJ) nechtělo spát, a tak šli na průzkum vinařství. Téměř vedle naší refugie byla hospůdka s vínem. Moc milá obsluha, víno Kurt Schuh https://www.weingut-schuh-sausen.de/, výborné. Vydrželi jsme do zavíračky.