• 5. Den: Reil-Cochem

July 14, 2022 in Germany ⋅ ⛅ 19 °C

46 km (Š 23km)

8.30-17.30

Tentokrát jsme měli hotel bez snídaně, takže jsme měli sraz u kol o něco dříve a snídani si ulovili cestou. Díky tomu jsme vyrazili ještě za celkem příznivého počasí, a tak jsme se odvážili i vyšlápnout na hrad Mariensburg v nejužším záhybu Mosely. Kopec byl drsný, ale výhledy byly krásné.
    Následovalo přejíždění z jedné strany Mosely na druhou, abychom se vyhnuli prašné cestě a vedru a pak zastávka v kempu na výborný letní Riesling (sladký a voňavý a ještě s krásnou etiketou).
    Cestou jsme potkali několik krásných městeček a v cíli nás čekalo jedno obzvlášť hezké Cochem. Je opravdu kochací. Po večeři jsme si vyšlapali i na zdejší krásný hrad.
    Jen jsme tu horkotěžko hledali obchod s vínem na večer. Nakonec jsme objevili vinný automat, u kterého byla veliká fronta, a tak jsme se zařadili také. Bohužel po vystání fronty jsme zjistili, že automat českou občanku neuznává, a tak jsme si na vypůjčenou občanku zakoupili alespoň jednu láhev a teď řešíme, co s tím provedeme dál :D