Relax and Sightseeing kuching

July 28, 2019 in Malaysia ⋅ ⛅ 29 °C

Eerst heerlijk uitgeslapen, dat hadden we even nodig na zo’n dag als gisteren! En na een ontbijt en een plons in het zwembad waren we er klaar voor: de zondagsmarkt! Een kleine markt met vooral lokaal eten: vis, groente & fruit en stalletjes vol cake/ spekkoek. Wel warm, dus na de nodige versnaperingen richting het vooral koele cat-museum gegaan. Een grappig museumpje met alleen maar kattenspullen, foto’s, schilderijen, keramiek, je kon het zo gek niet bedenken of het stond er, tot aan erge opgezette katten toe!
    Na een korte grab-rit richting centrum en een heeeeerlijke massage, leuke foto’s maken in het upside down house. Waar alle op zijn kop staat en je super leuke foto’s kon maken met hulp van een gids! Een aanrader!
    Na wat geslenter langs de boulevard, zingen voor mijn jarige paps en genieten van de ondergaande zon naar top spot foodcourt. We hadden al wat filmpjes via youtube gezien, maar het eten was nog lekkerder dan verwacht. Heerlijke vis, garnalenen nog meer lekkers, jammie!