• Day 1

Irány az első szállás

September 16, 2019 in Italy ⋅ 🌙 26 °C

Az autóipar csodája: röpke 1,5 óra alatt egy fehér jeep renegade átalakult fekete fiat 500L-re, ugyanis mire sorra kerültünk, a renegade-ok elfogytak 😁Mondjuk az is igaz hogy a foglalásban ezt jelezték is azzal hogy az Ön által foglalt autó: Jeep Renegade vagy hasonló. De igazából az a lényeg hogy menjen, és szerencsére már android auto kompatibilis így nem kell azzal szenvedni hogy hova tegyem a telefont a waze-val.
    Szóval irány a mai szállásunk, a Hotel Aurelia (Via Nicola Piccinni, 25, 20131 Milano MI). Bookingos foglalás, egész jókat írtak róla, közel van a Milánóban tök jól kiépített metro hálózat Loretto megállójához, és kifejezetten olcsón adták.
    Mire ide értünk már majdnem fél 8 volt, köszönhetően az Interrentnek és a forgalomnak így végül már nem vágytunk metrózni csak valami primi piattit ehessünk valahol.
    A szállás egyébként meglehetősen egyszerű, semmi csicsa, egy ágy 3munknak meg egy kb 2m2-es fürdő. De a személyzet kedvesnek tűnik. A helyi barátom mikor a szálloda előtt találkoztunk 10 percre mondjuk mondta hogy az Oroszoké, de hátha nem ma lesz a nagy leszámolás 😁
    Na irány enni...
    Szintén a barátunk ajánlott egy Sziciliai éttermet a környéken így azt indultunk el megkeresni. Meg is találtuk közel a Lorettohoz a Trattoria Gattopardo Due Siciliano-t. Rendeltünk egy cavatelli argentina (paradicsomos sajtos cukkinis) meg egy pasta di sicilia tésztát (olivás kapribogyós, fűszeres), Brúnónak meg a biztonság kedvéért még egy sült krumplit is. A cavatellit konkrétan hattyú formájúra tekergetett alufóliában tálalták, és kifejezetten finom volt. És ha már sziciliai akkor kellett hozzá egy sziciliai sör is 😁