• Day 13

Andora ful, Oriega free

August 5, 2022 in Andorra ⋅ ☁️ 19 °C

Pač: kemp je ob šestih ful. Stric pravi, da naj prideva jutri okrog dvanajstih. Camp4Night nam da na izbiro 'robbery' PZA, kamp za 50 € ali pa 'comunity parking' v Oriegi. Izbere a to in pičiva v Andorske višine. Kle ni nič drugega kot klanci... Benzo zgine a iz tanka na brzino 🥴. Ampak je cena precej nižja kot v Španiji in Franciji (1,605 €). Lutava po Oriegi gor in dol, reši naju avtobusar, ki ve kje je plac. Pač trikrat sva šla mim, na začetku je spanje prečrtano, na koncu parkinga pa pokaže svojo pravo vrednost. Kul. 11 €. Ugotovim, da sem bebec. Telefoni so blokirani in polni telemachovih smsjev. V isti minuti trije: 80% ful, ful, če češ več date pošlji SMS. Itak da čem! Butelj! V petih sekundah porabljeno vse, brez da bi karkoli poslal. Damn! F... non EU country je Andora. Zato sva bila v temi. In bova še nekaj časa. Do kakega WiFi ja... Razmišljava, da zapustiva Andoro prej kot sva nameravala. Res je bed če nimaš nobene info 🥴😉😜.Read more