• Day 20

Svizčev kamp

August 12, 2022 in France ⋅ ⛅ 22 °C

Težko si je zapomniti vsa ta čudna imena krajev, moraš stalno skakat med pingvinom in mapsi 😬. Sva par kilometrov pred italijansko mejo, ki je še na zadnjem prelazu letošnjega dopusta, na Col de Larche. Sva v dolini Oronaye, ki se pod trdnjavo Tournoux odcepi iz doline, ki se spušča iz Col de Varsa, od koder smo z Boštjanom in Pompetom pod pretnjo dežja enkrat pred cca desetimi leti prišibali do Jausiersa in precej uničeni prespali v graščini (na sliki). Očitno je, da se nam je mudilo, saj trdnjave (na sliki) - vsaj jaz - sploh nisem/nismo opazili.
    Sva v kempu svizcev (Camp de la Marmott). Že tretjič sva dobila zadnjo možno parcelo 😜. Kljub izhodiščnemu strahu, da bova imela ful težav s tem, se nama je super izšlo. Velike parcele, vse na travniku, delujejo totalno naravno. Uživava v lenarjenju in crkljava malce utrujene nogice, ki bodo mogoče jutri pripravljene za še en hajkec, gor nekam do kjut jezerca, ki obeta visokogorsko kopanje. Bova videla...