• Day 19

Zadnja postaja: Lac du Mont Cenis

August 25, 2023 in France ⋅ ☀️ 22 °C

Kaj pa drugega! Skoz tunel Frejus te ucurijo za 64€ (folk na netu je čist pistof kolk kradejo), tako da je edina opcija Cenis ali pa Montgenevre. Iz Briancona sem šel čez hrib že večkrat, čez Cenis nazaj pa še ne 😀. In seveda, vizualni vtis je tu čez bistveno lepši...

Do parkinga pelje kar razrukana makadamka. Ok, lahk da je gornja boljš, midva sva našla sam spodnjo... a to več kot očitno ne moti avtodomarjev, ki jih je tule nanizanih kakih 30. Dobila predzadnjo prvo vrsto, ki gleda na 'morje'. Me prav zanima, če bojo vsi ostali čez noč! Pomoje ja, je videt, da so se znivelirali, plus petek je in pomoje so tole v večini vikendaši.

Tko, zvečer še zaključna proslava, alkoholi, pijančevanje in podobno 🙈🤣😂🥵, jutri pa na drito do doma.

Fajn je bilo. Majkemi!

Dodatek: sem zdajle (ponedeljek; doma) prebral, da je včeraj plaz zasul cesto čez Mont Cenis. Frejus je tudi zaprt...precej pametno, da sva šla domov že v soboto. In danes zjutraj je bilo v Bonnevalu samo 5 stopinj. Malce višje pa je že snežilo...