• Day 20

OMG! Konec lepega

August 26, 2023 in Slovenia ⋅ 🌩️ 24 °C

Tri štale, ko prideš domov:
    - komarji, ki jih ni bilo nikjer. Majkemi, šele doma sva ozavestila, da nisva nikjer niti srečala komarja. Kaj naredijo tam gor, da jih ni? In kaj mi delamo narobe, da jih je tolk (vključno s Hrvaško);
    - vroče res! Ok, saj sva imela tudi v Annecy-ju 36, ampak je bilo na vodi in ob vodi... Tule, ob praznjenju avtodoma, je bilo vse precej utekočinjeno;
    - vinotoč galama je grozljiva. Razvidno iz posnetka...

Drugače pa: 2.230 km (se zdi glih prav) ; ful đabak, niti jurja in pol nisva skurila. Znesek bi zadoščal za 10 dni kempa na Hrvaškem, brez vsega. Se pozna, da sva bila ful malo v kampih, pa še med temi je bil najdražji Annecy s 33 € na noč. Se pozna, da sva kuhala sama ali pa dobro jedla v planinskih kočah. Tu je bilo max 45 € za dva. Sicer največkrat okrog 30 € za dva.

V bistvu je šlo največ za nafto. Štirje tanki in pol. Skoraj 500 €. Torej kar 30% proračuna. Razpon cen precejšen. Najceneje po 1,3 € za liter v Livignu, najdražje 1,83 € na avtocesti v Italiji (po Gorenjsko tankal sam manjkajočih 30 litrov). Maja pomni, da je bilo v Franciji še nekaj več kot na italijanski avtocesti. Verjamem.

Jep! Top dopust v vseh ozirih, ene 175 kilometrov in več kot 5.000 višincev na kolesu, ene 25 km veslanja in ene 20 km hoje po hribih. In ene 5 luštnih jezerskih kopanj. In več kot pol časa nad dvemi tisočaki. Nice!