• Day 12

Annapurna Day 4- Chame to Upper Pisang

March 25, 2022 in Nepal ⋅ ⛅ -2 °C

הבוקר התחיל לו עידן חדש ועלינו מ2,500 אל מעל ה3,000 מטר מעל פני המים. מגניב!
    אז התחלנו לקחת כדורי גבהים. כטקס חגיגי כל אחד שלף את קופסאות הכדורים שלנו, הכדורים נחצו לשתיים, עשינו לחיים והלכנו את החצי הראשון.
    היום עבר בהליכה קלילה ונעימה עם כמה עליות חלקן משמעותיות יותר וחלקן פחות. מלוות בקצת חרדה מצד יעל בכל הקשור לגבוה. אחר לאחר שיחה מרימה ומעודדת מצד תמיר המקסים ועידוד נוסף מצד ים המושלם החשש עבר והכיף גבר.
    כבר ביציאה מצ׳אמה פגשנו כמה ילדים מקומיים מקסימים שהיו בדרכם לבית הספר וליוו אותנו בהליכתנו.
    למדנו לספור עד חמש בנפאלית ושמענו דיקלומים מרשימים של הילדים של הABC והמספרים באנגלית. המשכנו איתם במשחקים עד שהגיעו לבית ספר בעצלתיים ובלי רצון רב. כמובן שהם סחבו איתם דאל באט בקופסאות מתכת בתור ארוחת צהריים כי מה עוד יש.
    נפרדנו מהם לשלום והמשכנו לכיוון מטע תפוחים.
    התרגשנו מאד לראות מטע כה גבוה אך כשהגענו כל העצים עמדו עירומים אך זה לא עצר את בית הקפה מלהכין מטעמים מהתפוחים!
    המאכלים היו נהדרים ומשיבי חיים ורוח אך מיץ התפוחים היה נפילה קשה.
    קנינו ברנדי תפוחים כי יום שישי וקידוש, והמשכנו בדרכנו.
    ההרים הקיפו אותנו וסוף סוך החלה תחושה שאנחנו באמת עולים בגובה.
    פגשנו יאק!!!! שהפחיד קצת את תמיר על תנועותיו הפתאומיות ובלי ששמנו לב הגענו לאפר פיסנג.
    התמקמנו בהוסטל עץ מקסים עם נוף מטורף להרים, אכלנו ארוחת שישי טובה והלכנו לישון עטופים באלפי שמיכות ושמחים על הנופים היפים