• Day 66

נחים נחים ועוד קצת נחים

May 18, 2022 in Thailand ⋅ ☁️ 30 °C

את הבוקר פתחנו בפעילות לה חיכינו תקופה ארוכה- לעשות כביסה לעצמנו. כמות המכונות לכיבוס עצמי והמחירים המופקעים לכביסה שמישהו אחר עושה לנו עשו את ההחלטה לקלה. בזמן שהכביסה התכבסה אנחנו אכלנו לנו ארוחת בוקר מערבית וטעימה של בגט עם ביצה גבינה ואבוקדו ובזמן שהכביסה התייבשה אנחנו חיפשנו לנו טיסות ליעד הבא בעולם וסירות ליד הבא בתאילנד. כמובן שהפעילות לא עברה חלק והשמלה הסגולה שלי הכתימה כמה בגדים! חרא אבל לפחות זה רק בגדיםו
    אחרי הכביסה הלכנו לבלות את שארית היום בים. כרגיל הים היה מדהים וברצועת חוף הייתה ארוכה ונעימה ככה שיכולנו להתפרש בנוחות ולרבוץ במשך שעות של קריאת ספר, שחייה והירדמות אקראית (בעיקר מצד יעל). כך יצא שעד השקיעה כבר בילינו כמות לא ברורה של שעות בים (מכיוון שאנחנו לא לוקחים שעון/טלפון אנחנו מנחשים את הזמנים לפי השמש). לקראת שקיעה ירד גשם קל שגרם לנו להתחבא במסעדה על החוף ולשתות שייק פירות טעים במיוחד ולצפות בשקיעה במקום ממוגן. שתיית הדיירים פה הפכה להרגל קבוע וכמעט באופן קדוש אנחנו שותים כל יום- שייק, קפה קר ובירה, לפחות אחת מכל אחד (היה נסיון לקוקטייל ולא צלח בכלל)
    חזרנו להוסטל ובדרך ראינו שוב את הקופים במקום הקבוע שלהם בדרך הראשית, הם היו מלא! קופצים מעץ לעץ, מתקלחים ומנקים אחד את השני. אפילו ראינו אחד מנסה לשתות ספריט מפחית שמצא/ גנב. ופתאום במים עבר דרקון קומדו! ממש כמו בג’ונגל כולם חיו השלווה ממש דקה מהמדרכה של הרחוב הכי ראשי בריילי.
    בערב נפגשנו עם זוג צרפתיים מקסים שפגשנו בהוסטל באותם צהריים. מייאל (כמו יעל עם מ) ופול, שלקחו שנה חופש מהלימודים ועבדו בהתנדבות בפוקט במשך חודש וחצי ומפה ממשיכים להתנדב בקמבודיה ולפני כמה חודשים היו גם בנפאל והתנדבו שם גם. אכלנו ארוחת ערב טעימה שכללה אורז בתוך אננס (טעים מאד!) וdrunken noodles בצלחת של תמיר (מנה שמומלצת בזמן האנגאובר) לא כזה טעים ולא כזה מוצלח ויש סיבה שאוכלים את זה בהאנגאובר.
    הערב התגלגל בשיחה נעימה ומצחיקה על החיים בצרפת, בישראל, התרשמות מתאילנד והעלת זכרונות נעימה נפאל.
    בדרך חזרה להוסטל ראינו גחליליות! (יפה מאד מאד אנחנו אוהבים גם בצאנג דאו היה אבל הכלבים היו מפחידים מידי כדי שנעריך).
    מאייל ופול הציעו לנו להצטרף איתם מחר לחקור חוף חדש ומערה מערב לצוקים בצד השני. בתור זוג שחיפש הרפתקאות כל צפון תאילנד היינו בטוחים שזה יבוא לנו ממש בטוב אבל הסתבר שקצת התמכרנו לרביצה ורצינו לראות את הים בבוקר כי השמועה לפי זוג ישראלים חמוד שפגשנו היא שבבוקר הים מציף את כל החוף עד הריזורטים.
    בוקר למחרת אכן הלכנו לים אחרי ארוחת בוקר מטורפת שכללה וופל בלגי, בייקון, ביצת עין ושייקים מטריפים עם גרנולה.
    הים כיסה את כל החוף בקושי היה אפשר לשבת והמים היו עמוקים ומטורפים.
    כך יצא שבילינו שוב אינספור שעות בים, כהרגלנו.
    כשתכננו ללכת פגשנו את נעמה ויובל , שפגשנו גם לרגע בפאי, כך שנשארו אפילו מעבר ופטפטנו.
    אכלנו פאד קפאו מטריף בפעם המליון באותה מסעדה מוצלחת וזולה ושתינו שם גם איך לא- שייק, שהיה בין המוצלחים! והלכנו לטבול בבריכה של ההוסטל (כי לא היינו מספיק במים בים, היו קצת מדוזות) אחרי הגענו לחדר ונרדמנו עד שהשקיעה נגמרה ופספסנו אותה :(
    אבל שקמנו יצאנו לטייל בחוף וסגרנו את הנסיעה ביום שישי לקו טאו, נסיעה ארוכה ומסובכת אבל אנחנו מקווים שתעבור בקלות ומאד עצובים לדמיין אותנו עוזבים פה
    מצאנו מסעדה חמודה עם מקומות שאפשר חצי לשכב חצי לשבת, ערסל והופעה חיה. שם נשנשנו פיצה ושרימפסים עם צ’יפס (אוכל בריכות מוצלח) ושתינו קוקטיילים (הראשונים שהיו מוצלחים בתאילנד) אחכ המשכנו לגלידה מטורפות וענקית שהרגישה כמו מיכל של בן אני גריז