• Day 71

פינוקים אחרונים

May 23, 2022 in Thailand ⋅ ☁️ 30 °C

אחרי מסע ארוך מריילי לקו טאו שכלל סירה פצפונת, וואן, אוטובוס, סירה בינונית, סירה ענקית (שבנסיעה בה הייתה סופה מטורפת, מזל שהיא גדולה וברחנו מהסופה איתה) והליכה של חצי שעה הגענו! אי אמיתי, כזה עם ים מכל הכיוונים.
    את הלילה הראשון העברנו בהוסטל שקצת רחוק ממרכז העיניינים אבל מפנק מאד, ניסינו לראות שקיעה בים והלכנו לנשנש עם אביה גאיה ומיכל. שוב ניסיתי לאוכל אוכל מערבי ונחלתי כישלון חרוץ עקב האהבה הלא ברורה של המקומיים לדחוף קפרי ליים להכל.
    יצאנו בערב לבר שהפך מהר למסיבת קולג מוגזמת מלאה בבירפונג ואנגלים שיכורים ואז עברנו לשחק ביליארד שקט ומתיש בבר ליד. (תמיר היה אגדה כהרגלו)

בוקר למחרת עברנו למלון יוקרתי ומפנק! כל האיים פינטזנו על השני לילות שבהם נתפנק באמת ונרבוץ עם חלוקים ומרפסת לנוף לים וכך היה כבר מההתחלה

הגענו למלון שנמצא ממש בקצה האי ונכנסו לחדר שללא ספק המרשים ביותר שנכחנו בו בחיינו ויש ממנו נוף מדהים לים ולצוקים שסובבים אותו ממש מהמיטה

את היום הראשון בילינו בנחת במרפסת החלומית ובסיור ארוך במלון, אכלנו בצהריים אוכל מקומי במסעדה ובערב הלכתי לפגוש את החברים ומשם הבאתי מלא פינוקים ובירות ששירתו אותנו נאמנה במלון, בערב צפינו בכוכבים מהחדר והמשכנו בצ'יל

בבוקר השני יעל קמה לראות את הזריחה (שלא הייתה ממש זריחה) ובילינו את היום בשנירקול בשונית שנמצאת ממש על המלון (בערך 40 שניות מהחדר) וראינו מלא אלמוגים ודגים מרהיבים וייחודיים (עפנו) , המשכנו את היום בקריאה והתפננות בחדר (ויעל אפילו עשתה יוגה). ובערב הלכנו למסעדה איטלקית שם אכלנו פסטות עם מאכלי ים שונים ומוצלחים ביותר, בערב ישבנו בבר עם הופעת רוק של תאילנדים ואחרי זה המשכנו לבר עם מלא אנגלים וצפינו ביחד במחזור האחרון בפרמייר ליג (לשמחתינו יונייטד באירופית , טוטנהאם באלופת, לידס שרדה, ולצערינו ליברפול הפסידה את האליפות במותחן מטורף )

בוקר אחרי קמנו לעוד שנירקול, ארוחת בוקר של ביצי עין ופאד סי יו ועוד בריכה . אחכ נפרדנו לשלום מהחדר המפנק ועברנו לחדר לא מפנק במרכז העיר, כזה בלי נוף לים והרבה יתושים ומאוורר אחד. אבל עדיין עם בריכה ודקה הליכה מהיום אז איך אפשר להגיד משהו רע?
    היום המשיך בעוד בריכה ועוד ים ואז קצת אוכל ואנשים חדשים ובסוף אפילו תמיר לימד את יעל לשחק ביליארד בתקווה שבקמבודיה המשחק יכבב כמו שכיכב בנפאל ויהיה לנו עוד בילוי בשק.

וככה עברו להם עוד ימים מאד מאד רגועים בחופים של תאילנד, כבר קצת יותר קרובים למעבר לקמבודיה, וזה גם קצת יותר מורגש