• Day 105

קצנבורי

June 26, 2022 in Thailand ⋅ 🌧 30 °C

אז קמים בבוקר מוקדם לנסיעה לקצנבורי , אומרים לנהג המונית שיוריד אותנו בתחנה שם אנחנו מגיעים לחלל מלא סוכני נסיעות שמציעים לנסוע לרצנבורי , צנבורי או כל עיר אחרת שהיא לא קצנבורי , לאחר סרבול קצר מוצאים את התחנה האחרונה ועולים על הואן

לאחר שלוש שעות בערך אנחנו מגיעים ומגלים שכל האוטובוסים שיוצאים משם למפלי אירוואן התבטלו ונוכל לנסוע אליהם רק מחר- לא נורא , מחליטים לנצל את העיר ולאחר ארוחה רוויות גחמות וחשקים במקדונלדס מוצאים מלון שלמרות שהעיר היא עיר פועלים נטולת חן ותיירים המלון הוא מעצבים יפיפה במחיר מצחיק.

לאחר מנוחה מהשעות החמות יוצאים לשבת במין דק צף שיש עליו גם ערסלים מעל המים ואנחנו צופים ממנו על השקיעה שגווניה נופלים על הנהר. הישיבה הייתה מלווה בבירות והיה שמח וכיף.

אחרי זה המשכנו לשוק לילה שלחלוטין היה השוק אוכל הכי מרשים שראינו עד כה בטיול ואנחנו מתחילים במסע טעימות של מאכלים מקומיים מגוונים שכוללים הרבה קמח תירס , קוקוס וטיגונים. בהמשך אנחנו אוכלים גם קצת נודלס ופירות טריים שעד אז קצת חששנו לטעום וכל התענוג הזה עולה לשנינו ביחד 13 שח לאיזה 7 מנות אוכל. יאם

בבוקר למחרת קמים ונוסעים למפלים עם הרבה מאוד תאילנדים אחרים שהיו שותפים לתוכנית שלנו. מגיעים בבוקר לאחר נסיעה פסטורלית ועוברים בין המפלים השונים שהיו ממש צלולים ורווי דגים שגם נשנשו לנו את הרגליים. בגדול בשמורה ישנם שבעה מפלים אבל לנו הספיקו הארבעה הראשונים שגם ברביעי הייתה מגלשת מים טבעית שהיה כיף לנסות

אחרי שמסיימים במפלים התחלנו במסע חזרה לבנגקוק שלקח בערך 5 שעות שבסופם אנחנו פוגשים נהג ממש חברותי אבל בקטע לא מעיק שגם עוזר לנו בלקחת את הציוד מההוסטל הישן לחדש וגם ללקט את תומר בדרך.

בערב אנחנו יוצאים קצת לקוואסן ואוכלים ממיטב האוכל המקומי ותומר אפילו מספק לעצמו דודא של מנגו סטיקי רייס בטיול (למרות שהוא לא אוהב קוקוס) , אחרי זה אנחנו יושבים בבר חביב ומחפשים הרפתקה נוספת. לאחר טיול קצר אנחנו מגלים שהליגליזציה בתאילנד הינה דבר אמיתי ואנחנו מגיעים למקום עם כמות יפה של דוכנים סופר מוסדרים ואנחנו מתלהבים מכך ואף מנסים. מבלים את המשך הערב בישיבה בחדר שנגמרת במאנצ' כיפי ומספק בבורגר קינג.