Satellite
Show on map
  • Day 49

    Von León nach La Ceiba (Honduras)

    May 2, 2023 in Honduras ⋅ ☁️ 32 °C

    Am Zischtig si mir am Morge (3:30) früäh in León vom nä Shuttle abgholt worde für nach La Ceiba in Honduras. D Fahrt isch tiptop gange und mir si ohni witeres über d Grenze cho. 😁 Es isch eifach cheibä lang gange - mir si chli meh aus 12 Stung ungerwegs gsi. Üse Shuttle isch zum Glück nid usbuecht gsi, mir si nume z viert gsi u hei somit gäbig Platz gha für üs chli uszbreite und ou für chli z schlafe😅
    Das die politischi Situation in Honduras recht ahgspannt isch hei mir ou sehr schnäu gmerkt. D Regierig geit gäge die Drogenbandene vor und setzt für das z’Militär und Polizei ih für z.B. Strassekontrolle dürezfüähre. Üses Shuttle hei si ou paar mau ahghaute und einisch hei si wöue ineluege wär da so drin hockt und hei eifach ihri Kontrolle gmacht. Es isch ou ufgfalle, dass überau Militär im Einsatz isch und ou viu Lüt mit Pistole&Holster umeloufe. Das het üs ufene Art ou chli es komischs gfühel gä. 😬

    Uf jede Fau hei mir in La Ceiba üses Zimmer bezoge und promt hetsech Äschi ufem WC ihbschlosse. Sam het när am Personal müesse ga säge, si müesse cho d Tür ufbschliesse😅 Der Ma het uf das ufe grad der Türknauf usgwächslet😅🙌🏼 Jaa..so chas ga😄

    By the way; heit dir scho mau Chiquita Banane vo Honduras gässe? Aso di si hiä de schono grad chli besser vor Chuscht her 😉
    Read more