衛星
マップで表示する
  • 日109

    Vulkan Acatenango & Fuego

    2023年7月1日, グアテマラ ⋅ ☁️ 13 °C

    Mir hei ä 2 Tages-Tour gmacht ufe Vulkan Acatenango (Guatemala), wo direkt näbem aktive, lavasprühende Vulkan Fuego isch. Gstartet si mir uf ca. 2300m.ü.M. mitere Gruppe vo öpe 30 Lüt und si schlussendlich uf 3736m.ü.M. ufe glüffe zum Basecamp 😰🥶
    Es isch recht streng gsi, da mir nachem eigentleche Ufstieg zum Basecamp no mau ä Hike hei gmacht (Freiwillig und für die Wanderig heisech nume no 11 Lüt gmäudet) und zwar zum Vulkan Fuego und das si de no mau 5h wandere gsi für häre und zrüg. Grund; mir hei necher zum Fuego häre wöue wäge dere Lava und wöus bi Nacht eifach ungloublech schön usgseht🙌🏼🌋
    Mir si ca. am 22:30 Uhr am Abe zrüg cho zum Basecamp, hei z Nacht übercho und si när grad iz Bett. Übernachtet hei mir im nä Zelt und die Zelt si gschützt gsi ire grosse Kabine.
    Am 3:45 Uhr isch wieder Tagwach gsi u de si mir no ganz ufe Vulkan Acatenango uechä glüffe uf 3967m.ü.M. ga der Sunneufgang luege😄 Dert obe isches wahnsinnig chaut gsi und üser Bei si langsam recht müed gsi..
    Ahschliessend si mir wieder zrüg zum Basecamp und dert hets no z Morge gä. Es het Pancakes gä - die isch am Morge früäch eine äxtra cho bringe.. dä isch äuä irgendwie uechä gseklet 🙈👀🤔 Nachem z Morge hei mir üs o grad ufe Weg gmacht zrüg id Zivilisation😄 Unger ahcho hets no es Welcome Back Bier gä..wohlverdient nach öpe 14h reini Wanderzit innert 24h😅😱
    Aso für üs hetsech das auimal glohnt und heis dert obe trotzdem dases ca. 0 Grad Celsius isch gsi sehr gnosse! Es isch einzigartig und würkli atemberoubend - und ja, wenn chunnt mä am nä lavasprühende Vulkan scho soo nach und cha sones wäuts Naturspektakel beobachte? 😅🌋
    Näbscht däm hei mir natürli o chli müesse schmunzle.. da die Gruppene so gross si gsi, hets natürli o Lüt drbi gha wo no niä si ga wandere! Ja und das isch für üs Schwizer Bärggänger es zuesätzlechs Schouspiel gsi 😂🙈
    もっと詳しく