Satellite
Show on map
  • Day 115

    Lake Atitlan, Guatemala 🇬🇹

    July 7, 2023 in Guatemala ⋅ ☁️ 23 °C

    Nach der Vulkan Wanderig si mir direkt zum Lake Atitlan gange. Dert si mir vorauem die chlinä härzige Dörfli rund ume See ga ahluege. Die Dörfli si zum Teil sehr farbig gsi und gwüssi si so Hippie-Dörfli gsi, wo o richtigi Hippies wohne ☮️✌️ Vo Dorf zu Dorf isch mä mitem Boottaxi ungerwegs gsi - o das isch immer es Abentüür gsi, wöu die Bootfahrer ke Speedlimite hei kennt u zum Teil vougas über die Welle si gfahre und üses Böötli de zwüschiche ä Abflug het gno🙈😂 —> Äckägstabi vorprogrammiert 🙄

    Am einte Morge hei mir ganz früäch ä Morgewanderig gmacht zum Ussichtspunkt Indian Nose. Vo dert hei mir ä sehr schöni Sicht gha ufe See und uf d Dörfli. 🏞️

    Z gröschte Highlight isch gsi, dass mir uf der Strass ä chliinä Welpe hei gfunge, ganz allei, verlasse und wahrschindli usgetzt. Es het grägnet und mir hei dä nid eifach chönne sim Schicksal überlah. Mir hei nä mitgno und hei nä ufpäppelet. Er het Fuetter übercho und hei nä paar mau düschelet mit Flohschampoo 😅😂 Di zwöi Froue wo no mit üs si greist am ahfang (d’Lucy vo England & d’Dymphy vo Holland si beidi mit der Sam im Homestay gsi in Antigua) hei schlussendlich dr Hund mitgno und d Familie vor Lucy wird das chliinä Hundi iz uf England hole 😄 Ende gut alles gut für dä chlin, härzig Welpe🥰

    Im zweite Teil vor Wuche isch no ä Schwizerin (Si heisst Michelle u chunnt usem schöne Glarnerland) zu üs gstosse für paar Täg mit üs in Guatemala umezreise. Si hei mir in Tamarindo (Costa Rica) i üsere erschte Wuche vor Reis kenne glehrt ☺️ immer wieder schön wie sech die Wege chrüze😄

    Aus i auem simer eigentlech z lang a däm See gsi u trotzdem dasses viu härzigi Örtli het gha, müesse mir säge, a üsnä Schwizer Gwässer gfauts üs viuu besser u mä wird o nid grad chrank wemä dri geit ga bade😎😆🙈
    Read more