Satellite
Show on map
  • Day 135

    Caye Caulker, Belize 🇧🇿

    July 27, 2023 in Belize ⋅ ☀️ 30 °C

    Caye Caulker isch ä Insle in Belize und ä beliebti Feriedestination, vorauem für d Amerikaner. Mä geit dert häre wägem Touche oder Schnrochlä. Vo dert us chame das bekannte "Blue Hole" (grosses Sinkloch vor der Küste vo Belize) entweder mitem nä Flüger oder während am nä Touchgang ga ahluege. Nid nume das, sondern au z zweitgröschte Riff vor Welt chame vor der Küste vo Belize ga bestune. 😄

    Z Blue Hole si mir us Prinzip nid ga aluege. Näbscht däm dass es eifach "Schweineteuer" isch, isches vorauem eifach ä "Turi Abzoki", hei mir z gfüehl gha. Di Dive Center wo dä Touchgang bim Blue Hole ahbiete, näme eifach zum Teil Lüt mit wo chum Toucherfahrig hei, bringe die vor Ort uf 40m abe (obwou mir bezwifle, dasmä iz meh gseht uf 40m aus uf die 30m wo ömu für üser Touchprevets erloubt si ;ä😉), wo isch hiä der Sicherheitsaspekt? Es geit nume ums Geld 😉

    Uf jede Fau hei mir üs für angeri Toure entschlosse. Mir si 2i mau ga touche und einisch hei mir no ä Schnorkel Tour gmacht 😁🙌🏼 Es isch wunderschön gsi und mir hei sehr viu gseh vo däm Marine Sealife und si total begeischteret gsi, was das Riff alles z biete het.
    Hiä mau ä Uflischtig was mir aus hei dörfe gseh (das si iz nume die grosse Tier):
    Reef Sharks, Nurse Sharks, Turtles, Seacow (Manatee), Stingrays, Eagle Rays, Freshwater Crocodile, Lobster, Shipwreck
    Read more