San Ignacio, Belize 🇧🇿

July 20, 2023 in Belize ⋅ ☁️ 31 °C

Nach fasch 7 Wuche Guatemala si mir witersgreist uf Belize. Dr erst Stopp isch in San Ignacio gsi. Es Städtli churz nach der Grenze vo Guatemala nach Belize. Es isch härzig, abr louft nid viu. D’Lüt si grad ume viu angers aus no in Guatemala. Si si viu grösser und hei ihri Wurzle viufach us Afrika und offizielli Landessprach isch Englisch. Landeswährig isch Belize Dollar und mä erkennt di Britischi Commonwealth Zuegehörigkeit uf aune Münze und Nötli - d Queen isch öpe überau druffe (no)😅 Z‘ Land isch sehr grüen und es schiint meh Rücksicht uf d‘Umwelt gno z wärde, wöus ufgrumter isch und weniger Dräck a dä Strassenränder het.

Vo San Ignacio us si mir no witeri Maya Temple ga ahluege, wo chliner si gsi aus die in Flores/Tikal, abr ou sehr interessant. 🛕🙌🏼

Am einte Tag hei mir sones Iguana Rescue Center bsuecht. 🦎 Dert tüäsi jungi Iguanas ufzieh und mit 2 jährig freilah, abr ou verletzti Tier wieder ufpäppelä und wieder id Wildnis freila. Di Tier wärde bis zu 20jährig und chöi bis zu 2 Meter läng wärde. Z‘interessantischte a dene Tier isch, dass si chöi useläse weles Gschlächt si möchte si. Das heisst, we si männlech si, chöi si sech entscheide wiiblech z si. Die Umwandlig geit abr nume einisch im gsamte Läbe vom nä Iguana. Das mache si denn wesi merke es het entweder kes Wibli odr Mändli meh ir Umgäbig umso d Population z‘erhaute. 🧐