Satellite
Show on map
  • Day 187

    Bogotá 🇨🇴

    September 17, 2023 in Colombia ⋅ ☁️ 16 °C

    I der Houptstadt vo Kolumbien hei mir nid so viu gmacht. Mir si sehr erschöpft gsi vo dä letschte paar Wuchene vom ständige Packe, umereise mite Busse und recherchiere u drum hei mir am erschte Tag afe grad mau nüt gmacht ussert nume schnäu eifach chli ir Stadt umeglüffe😄🙌🏼
    Am zweite Tag hei mir ä gfüehrti Biketour dür d Stadt gmacht. Das het mega gfägt aber isch zum Teil vom fahre her bau chli gfährlech gsi😅 Die Tour wär eigentlech 4 Stung gange aber schlussendlich simer öpe 5h ungerwegs gsi😄 Mir si ga Schoggi schnouse, hei Kafi probiert, mir si bim nä Markt gsi u hei gfüehlt 20 verschiedni exotischi Frücht probiert wo mir öpe nume no 2 odr 3 wüsse wie die heisse und hei sehr viu verschidni Bezirke, Gebäude und Kunst gseh vor Stadt.
    Mir hei zwüschezitlech chli müesse schmunzle, wöu üsä Guide am „Doc“ alias Emmett Brown vom Fium Back to the Future het gliche..aso vo dä Gsichtszüg z‘mingscht. Im Gägesatz zum Doc het üsä Guide bau kener Haar meh gha ufem Chopf, drfür heisi grau vore bim Pulli u hinger im Äckä usegluegt 🫢 Abr er isch super gsi, sehr nett und het sehr viu gwüsst z verzeue! 🙌🏼
    Read more