Elephant Rock & Greens pool

March 1, 2019 in Australia ⋅ ⛅ 18 °C

Vandaag was de eerste dag van de roadtrip! Rond half 11 werd ik thuis opgehaald door Joachim en Renee. We zouden vandaag rijden naar Albany om vervolgens morgen door te rijden naar Esperance. Het was een behoorlijk lange rit van ongeveer 5 uur. Gelukkig klikte het goed tussen ons drieën, dus was het een rit vol leuke gesprekken en meezingers! We zijn gestopt in Denmark, om naar Greens Pool en Elephant Rock te gaan. Wauw wat was dat een mooie plek zeg! We waren ongeveer de enige daar, wat het natuurlijk nog bijzonderder maakte!
    We kwamen rond half 8 savonds aan in het hostel waar we vannacht zouden verblijven, de anderen waren daar al aangekomen. We zijn met z'n zessen pizza gaan eten en vervolgens naar Fields of lights gegaan, dit is een plek van 400 meter lang met aan beide kanten heel veel lampjes in het gras. Elk lampje staat voor een soldaat die is omgekomen tijdens de strijd.. Heel indrukwekkend.
    Eenmaal terug bij het hostel hebben we met zo ongeveer het hele hostel nog wat gedronken, super gezellig.