Satellite
Show on map
  • Day 17

    Queenstown

    February 17, 2017 in New Zealand ⋅ 🌙 17 °C

    אז ביליתי יומיים בקווינסטאון! תכלס אין המון מה לספר. מדובר בעיר שדיי מזכירה את אילת: מלא תיירים ובלי הרבה דברים מעניינים באמת.

    בכל זאת, יצא לי להכיר כמה אנשים נחמדים בהוסטל פה ולבלות איתם קצת. אפילו יצא לי לשחק איתם משחק שנקרא frisbee golf. זה ממש כמו שזה נשמע, גולף רק שזורקים פריזבי לתוך סלסלה במקום לחבוט כדור לתוך חור (ומרחקים הרבה יותר קצרים מן הסתם). יש מסלול כזה של 18 סלסלות בפארק בקווינסטאון וההוסטל משאיל פריזבים חינם אז החלטנו לנצל את זה.

    מחר אני הולך לסוע קצת באזור לראות נופים ולישון בקמפסייט (בתוך האוטו המגניב שלי כמובן). אחרי זה התוכנית היא ללכת ל-fjordland שאמור להיות אחד האזורים היפים במדינה.

    נ.ב. הפעם אין תמונות כי אני תמיד שוכח לצלם גם דברים שהם לא נוף. מבטיח הרבה תמונות ברגע שאגיע ל-fjordland.
    Read more