• Day 49

בחייאת רבאק

March 21, 2017 in New Zealand ⋅ ☀️ 19 °C

למי שלא הספיק לקרוא את כל הפוסטים, באחד הפוסטים הראשונים התלוננתי על זה שהכל פה בנוי לגמדים. בפרט, כמעט בכל ההוסטלים אני צריך להתכופף במקלחת כדי לשטוף את הפנים והראש. היום הגענו לשפל חדש. המקלחת בהוסטל הזה משגעת אותי.

כפי שרואים בתמונה (המטושטשת למדי) המקלחת בנויה לאנשים נמוכים במיוחד אבל זה לא מה שמשגע אותי. מה שהזוי בעיניי זה ששמו את המדף מעל הטוש! כדי שכולם יסבלו במקלחת הזאת! או שאתה לא מגיע למדף או שאתה חייב להתכופף כדי להתקלח! כי אם לא נוח למישהו אז שלא יהיה נוח לאף אחד!

חוץ מהתכנון הלקוי, המקלחת היא למעשה משטח אחד גדול עם תעלה בסוף שמחולק עם חוצצים. לצערי זה מאוד מזכיר לי את המקלחות בטירונות או בבהד. שלא כמו המקלחות בטירונות, מאוד נקי פה ואף אחד לא מפציץ מזרחית בפול ווליום מהרמקול המחורבן של הפלאפון שלו, אבל עדיין, לא אידיאלי.

מה שכן, באחד מתאי השירותים מישהו החליט שזה רעיון מצוין לשים את המתג של האור על התקרה. חוץ מזה שזה מגוחך מעבר לכל ביקורת, אני דיי שמח מזה כי אני מגיע אבל אני לא רואה איך מישהו מתחת ל-1.80מטר מדליק את האור.

(עוד על המקום שאני נמצא בו כרגע, בפוסט של מחר)