Satellite
Show on map
  • Day 27

    All-inclusive vakantie in Fuerteventura

    April 5, 2023 in Spain ⋅ 🌬 19 °C

    Oke, dit is niet Lanzarote, maar het hoort wel bij deze reis. Samen met de familie van Nicky en een vriendin van hen zijn we een paar dagen naar Fuerteventura gegaan. Vorig jaar was Nicky hier ook al en hij vond het zo geweldig dat hij terug wilde. Ik was sceptisch, maar stond open voor weer een nieuwe ervaring.

    Voor Nicky en zijn familie bestaat vakantie uit hé lé maal niks doen. Dat klopt eigenlijk niet helemaal. Er moet natuurlijk wel op het strand gelegen worden, zwemmen in het zwembad mag niet ontbreken en heel veel eten bij het buffet. Ik kan begrijpen dat voor het fijn kan zijn als je even niks hoeft te regelen of te doen, maar voor mij is dat niet noodzakelijk. Ik ben immers nog jong en vrij.
    Het hotel waar wij in verbleven is een all-inclusive resort. Eten en drinken is dus altijd beschikbaar.

    Een paar dagen in dit hotel is voor mij genoeg om met zekerheid te kunnen stellen dat dit echt niks voor mij is. Ieder moment dat we niks deden dacht ik aan wat ik zou kunnen doen, of waar ik heen zou kunnen gaan. We hebben wel wat plekken bezocht, maar dat was meer omdat we er toch al langs reden op de heen- en terugweg.
    Read more